Kryteria oceny
Zebranie
i uporządkowanie informacji o wybranych rekordach.
1pkt.
Informacje o rekordach są niepełne lub nie dotyczą w co najmniej 3
przykładach ułamków dziesiętnych
2pkt.
Odszukano większość wymaganych informacji i w co najmniej 4
rekordach zapisane są w postaci ułamków dziesiętnych.
3pkt.Odszukano
co najmniej 5 rekordów i zapisano je w postaci ułamków
dziesiętnych, znaleziono pojedyncze błędy.
4pkt.Wszystkie
rekordy zostały prawidłowo zapisane, często dodatkowo rozszerzone,
Zaprojektowanie
stron.
1pkt
Projekt prezentacji rekordów wykonany chaotycznie, zespół nie
potrafił wybrać właściwych informacji, zbyt mało.
2pkt
Projekt zawiera minimalną ilość informacji, informacje dobrze
dobrane, projekt mało czytelny.
3pkt
Projekt dobry, czytelny tworzy jasno sformułowaną całość.
Wszystkie ważne informacje.
4pkt
Projekt bardzo przemyślany, jasny i czytelny; bardzo wiele
różnorodnych informacji zobrazowane zdjęciami, schematami itp.
Wykonanie
plakatu, prezentacji.
1pkt.Rekordy
zapisane w sposób mało ciekawy graficznie, błędy merytoryczne.
2pkt.Poprawność
graficzna przedstawionej treści. Nieliczne błędy merytoryczne,
zdjęcia i ryciny.
3pkt.Strony
ciekawe graficznie, liczne zdjęcia, ryciny; pojedyncze błędy
4pkt.
Strony bardzo ciekawe graficznie, liczne zdjęcia ryciny, brak
jakichkolwiek błędów.
Pytania
do kolegów
1pkt
Rozwiązania tylko 2 zadań skierowanych do kolegów spełniają
podane kryteria. Pozostałe pytania są niejasne lub nie spełniają
kryteriów
2pkt
Rozwiązania tylko 3 zadań skierowanych do kolegów spełniają
podane kryteria. Pozostałe pytania są niejasne lub nie spełniają
kryteriów
3pkt
Rozwiązania tylko 4 zadań skierowanych do kolegów spełniają
podane kryteria. Pozostałe pytania są niejasne lub nie spełniają
kryteriów
4pkt
Przynajmniej pięć zadań spełnia postawione kryteria.
Razem:
w przypadku niekonwencjonalnego zaprezentowania swojej pracy
uczniowie mają szansę otrzymać ocenę celującą, jeżeli za
wykonanie zadania otrzymali max ilość punktów tj. 20 pkt
18-20 pkt
- bardzo dobry
15-17pkt
– dobry
11-14 pkt
– dostateczny
6-10 pkt
– dopuszczający
0-5pkt -
niedostateczny